28 & 410 28mm spruzzatore di gattore à prova di i zitelli di culore persunalizatu per a pulizia di a cucina

Descrizione breve:


  • Mudellu:SWC-TSP281EB
  • Categorie:Chiusura, Sprayer Trigger Standard, Sprayer Trigger
  • Portu FOB:Ningbo
  • Comportu:15-25 ghjorni
  • MOQ:10000 pezzi
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    Dettagli di u produttu

    SWC-TSP281EB-scala

    Oghje, un liquidu cummirciali è domesticu diversu pò esse usatu affordably, grazia à tutti i sprayers di plastica.Hanu e migliori caratteristiche è ponu esse usatu per parechje cose.

    Multi Purpose

    Tutti i spruzzatori di pompa di scatula di plastica ponu esse aduprati per diversi scopi di applicazione di liquidi.Hè ideale per i prudutti sanitizzanti, detergenti, spray per capelli è gel, agenti di eliminazione di macchie, etc.
    Hè ancu grande per almacenà u liquidu di sollievu di u dolore.Dunque, hè comunmente utilizatu in l'industria medica.Ognunu hà bisognu di parechje buttigli in a so casa è ancu i posti di cummerciale.I diversi modi chì u pulverizadoru di scatula in plastica pò esse usatu rende una scelta populari trà parechje persone.
    Sia in l'hotel, a bellezza, l'alimentariu o l'industria medica, a pompa di spruzzatore di scatula in plastica hè un must-have.

    Differenti Spray Output è Dosage

    Veni in diverse dimensioni di output, cum'è 0.75ml, 1.3ml, è 1.6ml.Questu significa chì pudete truvà un bonu fitu in quantu à a cunsistenza di a pruduzzioni adattata per altri prudutti.
    In listessu modu, u pulverizadoru di pompa di scatula in plastica offre un bonu intervallu di dosa secondu l'applicazione è u scopu.A dosa pò ancu influenzà l'area di diffusione, risultatu in diverse dosi per adattà à i vostri bisogni.Si ricumandemu una dosa più alta se vulete copre più superficia.
    L'opzioni di dosa per tutti i spruzzatori di pompa di scatula in plastica includenu:
    Spray
    Nebbia
    Jet
    Vapuri
    Schiuma

    Una gamma di dimensioni di u collu

    Veni in tappi a vite di diverse dimensioni per adattà à diversi colli di bottiglia.Questu hè convenientu è ùn limita micca l'usu.E dimensioni includenu
    1. 28/400
    2. 28/410
    3. 20/410
    4. 24/410
    Pudete cumprà u sprayer trigger in tutte e dimensioni di u collu.

    Disegnu Funziunale

    Tuttu u disignu di u spruzzatore di scatula di plastica parla di funziunalità.Veni in diversi stili, disinni è culori.Pudete sceglie un disignu, culore è stile per adattà à a vostra preferenza è usu.L'opzioni di culore è u stilu facenu adattatu per a compra grossa per parechji mercati di destinazione.

    Funzioni di sicurezza di u zitellu

    A sicurità di i zitelli hè essenziale quandu sceglite un sprayer di plastica.U spruzzatore di trigger vene cun un serratura di torsione cumpleta à a fine di a bocca per assicurà a sicurità di i zitelli.Ricumandemu ancu aduprà u sprayer seguente.
    Aduprate una opzione di schiuma per i chimichi chì ponu esse tossichi per i pulmoni.
    Aduprate un spruzzatore di trigger cù un tappu à vite di cliccà chì rende difficiule di sguassà.
    U pulverizadoru di gattivu in plastica vene cun un clip on/off chì u mette in un modu di travagliu è micca di travagliu.

    Facile à aduprà

    U spruzzatore di scatula in plastica hà un disignu simplice chì assicura chì l'azzione di pompazione efficace furnisce u liquidu in a buttiglia cum'è spray.Un tippu gentile cù e dita attiva una piccula pompa chì tira u fondu di u reservoir in a buttiglia.
    A pompa spinge u liquidu attraversu un barillu strettu à un picculu pirtusu à a valvula spray.Ogni volta chì u trigger hè liberatu, u prucessu hè ripetutu senza nisun prublema di consegna.
    Infine, per gode di i vostri prudutti liquidi in una varietà di belli culori cù alta funziunalità, duvete cunsiderà acquistà u sprayer di scatula in plastica.Hè ideale per i grossisti chì anu bisognu di aumentà i so ingressu.Pudete furnisce u sprayer à diverse industrii, cumprese saloni è spa di bellezza, centri di giardinu, automobili, ospedali, scole, etc.


  • Previous:
  • Next:

  • NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

    Mandate

    Lasciate u vostru Messaghju