24 & 410 24mm cosmetica tutta a pompa di nebbia in plastica

Descrizione breve:


  • Mudellu:SWC-SFP241A
  • Categorie:All Closure Plastica, Closure, Mist Sprayer
  • Portu FOB:Ningbo
  • Comportu:15-25 ghjorni
  • MOQ:10000 pezzi
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    Dettagli di u produttu

    SWC-SFP241A

    Per maximizà l'esperienza di l'utilizatori, duvete cumprà i migliori sprayers nebbia in vendita.Fornimu sprayers di nebbia di qualità chì sò cumpatibili cù diversi fluidi.Pudete cumprà à l'ingrossu per souvenirs, rigali è ancu per vende à l'utilizatori finali prufessiunali.

    Materiale di qualità

    U nostru spruzzatore di nebbia in vendita hè fattu di materiali di longa durata, di alta qualità chì sò ecologichi è senza BPA.I buttigli sò riutilizzabili, riciclabili è risparmiu spaziu.
    Hè ideale per viaghjà postu chì si mette in ogni saccu o bagagliu è hè abbastanza compactu per esse piazzatu in un picculu spaziu nantu à u scaffale.

    Facile à aduprà

    Hè còmode è faciule d'utilizà cù una sola manu.Per via di u so liggeru, si adatta bè à a manu è pò esse tenutu per un longu periodu.Allora, sè vo avete un travagliu chì esige una dosa di nebbia fina di tantu in tantu, stu sprayer nebbia in vendita pò serve à questu scopu.
    Tutti i dispensatori sò pruduciuti in un ambiente igienicu per assicurà a sicurità per ogni utilizatore.L'accessori sò faciuli d'utilizà, aiutendu à rinfurzà u pruduttu è distinguendu u cuntenutu cun facilità.

    Leak-Proof

    U vostru pruduttu liquidu pò stà in modu sicuru senza alcuna fuga.Ùn avete bisognu di preoccupassi di perde prudutti caru quandu cumprate u megliu sprayer nebbia.Hè cuncepitu cù un collu sicuru chì impedisce a fuga di liquidu ancu quandu a vostra buttiglia hè capovolta.

    Multi Purpose

    Hè eccellente per i vostri bisogni persunali o cummerciale.È hè utile in casa per mantene diversi prudutti cum'è olii essenziali, prodotti per a cura di a pelle, disinfettanti per e mani, prudutti di bellezza, repellenti d'insetti, profumi, spray per pulizia, deodoranti, gel per i capelli, etc.
    Pò esse usatu cum'è almacenamentu eccellente per viaghji brevi è longu.Pudete ancu aduprà a nebbia sprayer in u vostru bagnu, toilette, uffizii, giardinu, etc.

    Varietà di Culori

    Pudete persunalizà u nostru spruzzatore di nebbia in vendita mandenduci u vostru culore sceltu.Pudemu fà una mostra di preordine dopu avè ricevutu u vostru codice di culore.

    Diverse dimensioni

    U nebbia sprayer per a vendita vene in diverse dimensioni.Hè dispunibule in dimensioni chì varienu da 24/410 à 28/410.Pò esse sia in mudelli di sprayer largu è stretti.Hè fattu di diversi materiali d'alta qualità chì sò tutti duraturi, durable è eco-friendly.Hè dispunibule in l'attuatore chrome d'aluminiu, plastica è aluminiu, plastica è bambù, è iniezioni culurite.

    Disegnu Ergonomicu

    Puderete gode di una liberazione di nebbia fina chì dura longu cù una spinta ferma.Veni in una forma ergonomica chì facilita a grippa è mantene per un bellu pezzu.

    Eccellente prestazione di spray

    Stu spruzzatore di nebbia in vendita offre un spruzzatore di nebbia ultra-fine ogni volta chì premete fermamente.Reloading more products is effortless and straightforward.

    Assistenza dopu a vendita

    U nebbia sprayer in vendita hè compru in quantità grande.U prucessu di pruduzzione hè impeccabile, è ogni pruduzzione hè cunfirmata da u dipartimentu di ispezione di qualità prima di spedizione.Seguimu cù supportu post-vendita per tutti i clienti.
    A pruduzzione hè fatta in grande volume, chì reduce significativamente u costu di i sprayers nebbia in vendita.Sè vo avete qualchì quistione nantu à stu pruduttu, ùn esitate à mette in cuntattu cun noi.


  • Previous:
  • Next:

  • NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

    Mandate

    Lasciate u vostru Messaghju