Cos'è PCR Plastic & Perchè Utilizà PCR Plastic?

Cos'è a plastica PCR è perchè aduprà a plastica PCR (1)

Cosa hè a plastica PCR?

U nome cumpletu di PCR hè u materiale riciclatu Post-Consumer, vale à dì u riciclamentu di plastica di u cunsumu, cum'è PET, PE, PP, HDPE, ecc.Riciclamentu di i rifiuti plastichi generati da i prudutti di u cunsumu cum'è lunch boxes, buttigli di shampoo, buttigli d'acqua minerale, vasche di lavatrice, etc.

Perchè aduprà plastica PCR?

Cos'è a plastica PCR è perchè aduprà a plastica PCR (2)

(1) A plastica PCR hè una di e direzzione impurtanti per riduce a contaminazione plastica è cuntribuiscenu à a "neutralità di u carbonu".

Dapoi l'invenzione di plastica, i prudutti di plastica anu innegabilmente purtatu una grande cunvenzione à l'esseri umani.Ma u prublema accumpagnante di i rifiuti plastichi ùn deve esse micca sottovalutatu.L'omu genera circa 30 milioni di tunnellate di rifiuti plastichi ogni annu, di i quali 14,1 milioni di tunnellate sò rifiuti di imballaggi plastichi, è solu una piccula parte hè sguassata bè.Sicondu i dati, a proporzione di riciclamentu di plastica hè solu 14%, è a maiò parte di elli sò riciclati riciclati, è u rapportu di riciclamentu efficace hè solu di 2% (fonte di dati: "Plasti à usu unicu una strada per a sustenibilità").Si pò vede chì u riciclamentu di plastica hè sempre à un livellu bassu.

Utilizà u plasticu PCR mischju cù plastica vergine per fà prudutti di plastica ùn solu riduce l'emissioni di diossidu di carbonu, ma ancu riduce u cunsumu d'energia è aiuta à prutege l'ambiente.

(2) Utilizà a plastica PCR per prumove in più u riciclamentu di i rifiuti di plastica

A più persone chì utilizanu plastica PCR, più grande a dumanda, chì hà da migliurà ancu u riciclamentu di i rifiuti plastichi è hà da cambià gradualmente u modu è u funziunamentu cummerciale di u riciclamentu di i rifiuti plastichi, chì significa chì menu plastichi di rifiuti vanu in discariche, incinerazione è esistenu in l'ambienti naturali.

Cos'è a plastica PCR è perchè aduprà a plastica PCR (3)
Cos'è a plastica PCR è perchè aduprà a plastica PCR (4)

(3) A prumuzione di pulitica

Attualmente, parechji paesi in u mondu promulganu legislazione per rinfurzà l'usu di plastica PCR.

L'usu di plastica PCR aghjunghjera un sensu di rispunsabilità à a marca per prutege l'ambiente, chì diventerà ancu un puntu culminante di a prumuzione di a marca.Inoltre, cù a sensibilizazione aumentata di a prutezzione ambientale di i cunsumatori, parechji cunsumatori sò ancu disposti à pagà per i prudutti imballati in PCR.

Cos'è a plastica PCR è perchè aduprà a plastica PCR (5)

I seguenti sò parechji prudutti di a serie PCR di imballaggio Somewang.Benvenuti à cunsultà ~ SOMEWANG aspetta di travaglià cun voi per cuntribuisce à a prutezzione di l'ambiente.

Cos'è PCR Plastic & Perchè Utilizà PCR Plastic (6)
Cos'è PCR Plastic & Perchè Utilizà PCR Plastic (7)
Cos'è a plastica PCR è perchè aduprà a plastica PCR (8)

Tempu di Postu: Apr-14-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate

Lasciate u vostru Messaghju