Tendenze in l'imballaggi ricaricabili

Nta l'ultimi anni, u tema di l'ESG è u sviluppu sustinibili hè statu suscitatu è discussatu di più in più.In particulare in quantu à l'intruduzioni di e pulitiche pertinenti cum'è a neutralità di u carbonu è a riduzzione di plastica, è e restrizioni à l'usu di plastica in i regolamenti cosmetichi, i requisiti per a prutezzione di l'ambiente da i regolamenti è i regolamenti sò diventati sempre più specifichi.

Oghje, u cuncettu di sustenibilità ùn hè micca limitatu à e marche chì cercanu un posizionamentu più altu di u produttu o cuncetti di cummercializazione più avanzati, ma hà penetratu in applicazioni specifiche di u produttu, cum'è imballaggi ecologichi è imballaggi ricaricabili.

A forma di produttu di imballaggi ricaricabili hè stata in u mercatu di cusmetichi in Europa, America è Giappone per un bellu pezzu.In u Giappone, hè populari da l'anni 1990, è u 80% di i shampoo anu cambiatu à ricaricà.Sicondu i risultati di l'inchiesta di u Ministeru di l'Ecunumia, u Cummerciu è l'Industria di u Giappone in 2020, a ricarica di shampoo solu hè una industria chì vale 300 miliardi di yen (circa 2,5 miliardi di dollari americani) annu.

img (1)

In u 2010, u gruppu giapponese Shiseido hà formulatu u "standard ambientale per a fabricazione di prudutti" in u disignu di u produttu, è hà cuminciatu à espansione l'usu di plastica derivata da a pianta in cuntenituri è imballaggi.A famosa marca di posizionamentu "ELIXIR" hà lanciatu una lozione è lozione ricaricabile in 2013.

img (2)

Nta l'ultimi anni, i gruppi di bellezza internaziunali anu cercatu attivamente modi per ottene una produzzione sustenibile per mezu di "riduzzione plastica è rigenerazione" di materiali di imballaggio.

In principiu di 2017, Unilever hà emessu un impegnu à u sviluppu sustinibili: da u 2025, u disignu di imballaggi di plastica di i so prudutti di marca risponde à i "trè standard di prutezzione ambientale maiò" - riciclabili, riciclabili è degradabili.

In i mercati europei è americani, l'applicazione di imballaggi ricaricabili in marche di bellezza high-end hè ancu assai cumuna.Per esempiu, marche cum'è Dior, Lancôme, Armani è Guerlain anu lanciatu prudutti ligati à l'imballaggi ricaricabili.

img (3)

L'emergenza di l'imballaggi ricaricabili salva assai risorse materiali è hè più ecologicu di l'imballaggi in bottiglia.À u listessu tempu, l'imballu ligeru porta ancu certi cuncessioni di prezzu à i cunsumatori.Attualmente, e forme di imballaggi ricaricabili nantu à u mercatu includenu sacchetti stand-up, core di sustituzione, buttigli senza pompa, etc.

In ogni casu, a materia prima di i cusmetichi sò prutetti da a luce, u vacuum, a temperatura è altre cundizioni per mantene l'ingredienti attivi, cusì u prucessu di ricaricà cusmetichi hè spessu più cumplicatu cà quellu di i prudutti di lavare.Questu presenta esigenze più elevate per u costu di rimpiazzamentu, u disignu di materiale di imballaggio, a catena di supply, etc.

2 dettagli ottimizzati per a prutezzione di l'ambiente:

Reutilizazione di a testa di pompa: A parte più cumplicata di u materiale di imballaggio hè a testa di pompa.In più di a difficultà di disassembly, cuntene ancu una varietà di diversi plastichi.Parechji passi sò necessarii per esse aghjuntu durante u riciclamentu, è ci sò ancu parti metalliche in l'internu chì deve esse disassemblatu manualmente.L'imballaggio ricaricabile ùn cuntene micca un capu di pompa, è l'usu di un rimpiazzamentu permette à a parte più amichevule di l'ambiente di a testa di pompa per esse riutilizata parechje volte;

Riduzzione plastica: rimpiazzà in una sola pezza

A cosa pensanu e marche quandu si tratta di imballaggi ricaricabili?

Per riassume, ùn hè micca difficiule di truvà chì e trè parole chjave di "riduzzione plastica, riciclamentu è riciclabilità" sò l'intenzione originale di lancià prudutti di sustituzione intornu à a marca, è sò ancu suluzioni basate nantu à u sviluppu durevule.

In fatti, intornu à u cuncettu di sviluppu sustinibili, l'intruduzioni di ricariche hè solu unu di i modi per i marchi di implementà u cuncettu in i prudutti, è hà ancu penetru in lochi cum'è materiali di imballaggio amichevuli di l'ambiente, materie prime sustinibili, è a cumminazzioni. di spiritu di marca è marketing verde.

Ci sò ancu di più in più di marche chì anu lanciatu "programmi di buttiglia viota" per incuragisce i cunsumatori à rinvià buttigli vioti usati, è poi ponu ottene certi premii.Questu ùn solu aumenta a favore di u cunsumadore di a marca, ma ancu rinforza l'aderenza di u cunsumadore à a marca.

Fine

Ùn ci hè dubbitu chì per l'industria di bellezza, sia i cunsumatori, sia upstream è downstream di a catena industriale anu pagatu più attenzione à u sviluppu durevule in l'ultimi anni.I sforzi di e marche maiò nantu à l'imballu esternu è a materia prima sò ancu diventati sempre più cumpleti.

Somewang produce ancu attivamente è crea imballaggi più sustinibili per aiutà à sviluppà a marca.Eccu alcuni di e serie di imballaggi ricaricabili di Somewang per a vostra riferenza.Se vulete creà un imballaggio unicu per u vostru pruduttu, sentite liberu di cuntattateci, saremu più cà felici di aiutà vi.

img (4)
img (5)
img (6)

Tempu di Postu: Apr-14-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate

Lasciate u vostru Messaghju