Cumu cuncepisce un imballaggio di produttu populari?

Quandu a maiò parte di l'imprese menzionanu l'aghjurnamentu di a marca, spessu parlanu di imballaggio, cumu riflette u sensu di qualità è high-end di i prudutti.L'aghjurnamentu di l'imballaggio hè diventatu una parte chjave di l'aghjurnamentu di a marca.Parechje cumpagnie pensanu à cumu fà un imballaggio megliu, cumu fà i prudutti più populari per mezu di l'imballaggio, è cumu creà imballaggi di prudutti più differenziati è populari.Dopu, spieghemu da i trè punti seguenti.

  1. Quale prudutti deve esse attentu à l'imballu

A pratica hà trovu chì, s'ellu hè di prutezzione di u pruduttu, facilità u trasportu, o l'usu, tutti i prudutti chì anu da esse imballati da materiali di terzu deve esse attenti à l'imballaggio.In più di i fatturi di sopra, l'industria include i prudutti di u cunsumu di massa cum'è cusmetichi, prudutti di cura di a pelle, manciari, bevande, latti, salsa di soia, acitu, etc. A maiò parte di i cunsumatori di i cunsumatori di massa sò principalmente cunsumatori di decisione è perceptivi.L'impattu di l'imballaggio nantu à a vendita di i prudutti nantu à i scaffali terminali (scaffali di supermercati, piattaforme di e-commerce) hè estremamente criticu.

 1

  1. Imballaggio populari

Un imballaggio bonu è populari pò attruverà prima l'attenzione di i clienti potenziali, in segundu, pò trasmette u puntu di vendita unicu di a marca, è in terzu, u livellu di l'infurmazioni di a marca hè chjaru, è pò spiegà immediatamente ciò chì a marca faci è hà.chì differenza.

Per a maiò parte di l'imprese di cunsumu, l'imballu hè u puntu di toccu di u cliente più fundamentale è criticu.L'imballaggio hè un strumentu di vendita per una marca, hè ancu un riflessu di a qualità di a marca, è hè ancu un "auto-media" chì l'imprese anu bisognu di attentu.

A maiò parte di i clienti ùn cunnosci micca veramente un pruduttu, cum'è a cumpusizioni è l'origine di Coca-Cola, è a maiò parte di i clienti cunnosci un pruduttu attraversu u so imballaggio.In fatti, l'imballu hè diventatu una parte integrante di u pruduttu.

Quandu una impresa faci l'imballaggio, ùn pò micca solu guardà l'imballu stessu in isolamentu, ma da una banda, ci vole à pensà à cumu riflette l'infurmazione strategica di a marca da una perspettiva strategica;da l 'altra banda, cumu stabilisce un sistema di operazione strategica interlocking attraversu imballaggio è altre azzioni di l'impresa.In altre parolle: Fà imballaggio deve esse basatu annantu à u pusizioni strategicu di a marca, è hè pussibule di migliurà a capacità di vendita attiva di i prudutti.

 2

  1. Cinque passi per creà un imballaggio populari

3.1Stabbilisce un pensamentu globale per u disignu

L'imballaggio pare simplice, ma in fattu, da una banda, hè strettamente ligata à a strategia di marca, u posizionamentu di a marca, u posizionamentu di u produttu, a strategia di marketing, a strategia di u canali è a strategia di marketing, è hè a chjave per l'implementazione di a strategia di marca;da l'altra banda, l'imballu implica u disignu creativo, a produzzione è a tecnulugia di produzzione.U prucessu di operazione hè relativamente complicatu.

Una volta chì u pensamentu generale hè stabilitu, partendu da l'interessi generali di u prugettu, fighjate u prublema da una perspettiva globale, pensate è acquistà insight in i bisogni di i clienti è i bisogni di i cunsumatori, analizà è ponderà a relazione trà l'altri, capisce l'essenza di i clienti. prublema, è pensate à a suluzione à u prublema.Da a perspettiva di l'impresa generale è a strategia di marca, duvemu pensà à cumu aiutà l'imprese à maximizà u valore di a differenziazione di a marca basatu nantu à a strategia di marca, a strategia di u canali è l'ambiente di cumpetizione terminale.

In quantu à l'implementazione di a strategia specifica, u pensamentu globale pò aiutà à capisce a chjave da l'inseme à u lucale, da u cuncettu strategicu à l'implementazione creativa, è evità di chjappà in i dettagli lucali.

3.2Custruisce Shelf Thinking for Design

L'essenza di u pensamentu di u shelf hè di pensà à l'ambiente di vendita specificu di u pruduttu.Questu scaffale pò esse un grande scaffale di supermercatu, un scaffale di cunvenzione, o una pagina di risultati di ricerca in una piattaforma di e-commerce.Pensendu à imballaggi senza scaffali hè cum'è travaglià à porte chjuse è fora di a realtà.U pensamentu di a marca hè di pensà à cumu urganizà u cuntenutu di a marca è cumu cuncepisce l'infurmazioni di marca da scenarii di vendita specifichi.

A pratica hà scupertu chì ci sò trè punti principali in u pensamentu di u shelf:

U primu hè di capisce l'ambiente di cunsumu di u terminale specificu, u prucessu di compra di u cliente, l'imballu di i principali prudutti cuncurrenti, è analizà e caratteristiche di u cumpurtamentu di u cunsumadore.

U sicondu hè di visualizà u prublema, urganizà sistematicamente tutti i normi, i fatturi di decisione, i cuncetti strategichi è l'idee in u prucessu di cuncepimentu, analizà ogni ligame di cuncepimentu per mezu di strumenti di visualizazione, è scopre chì punti deve esse magnificatu è evidenziatu.

U terzu hè di simule l'ambiente di vendita.Simulendu i veri scaffali è affissendu i principali prudutti cuncurrenti, analizà quale infurmazione ùn hè micca evidenziata da a perspettiva di i clienti.Simulendu scaffali veri, hè pussibule di pruvà se l'infurmazioni chjave di a marca ponu esse identificate in modu efficace è ricurdati da i clienti potenziali.

 3

3.3Stabbilisce u pensamentu tridimensionale di u disignu

L'essenza di u pensamentu tridimensionale hè di cuncepisce l'imballaggio per mezu di u pensamentu multi-angulu è riflette e caratteristiche di l'imballaggio.A maiò parte di l'imballaggio di u produttu chì toccamu hà parechje lati per trasmette l'infurmazioni, cumprese a superficia di l'imballaggio, davanti, daretu o lati, è ancu a cima è ancu i cantoni.A forma, u toccu di materiale è a grafica visuale di l'imballu stessu sò tutti elementi chjave chì custituiscenu u valore differenziatu di a marca.

 

3.4Ricerca cumplettamente è capisce u mercatu

L'imballaggio ùn deve esse micca solu cuncipitu in l'uffiziu, ma per osservà è pensate à a marca, u produttu, u canali è a relazione di i cunsumatori in u mercatu di prima linea, è capisce induve a marca deve esse è cumu pò influenzà megliu i clienti potenziali.Senza ricerca, ùn ci hè micca u dirittu di parlà, chì hè ancu adattatu per l'imballaggio di u produttu.Ogni pacchettu ùn esiste micca indipindentamente, ma appare nantu à u listessu scaffale cum'è parechji prudutti.Cumu truvà elementi differenziati chì ponu esse evidenziati per a marca hè diventatu a chjave per u disignu di imballaggio.Somewang anderà à u mercatu di prima linea per una ricerca approfondita prima di designà ogni pruduttu per i clienti.

Prima di principià u disignu specificu, tutti i strateghi è i diseggiani di u prugettu devenu andà à u mercatu per capiscenu l'ambientu competitivu reale di u terminal.

Se un designer ùn và à a prima linea di u mercatu, hè faciule per cascà in l'esperienza persunale di u disignu passatu.Solu per mezu di a ricerca è a scuperta di prima linea pò esse pussibule di creà imballaggi differenziati è populari.

 4

3.5Determinà a ghjerarchia di missaghju di marca

U più chjaru u livellu di l'infurmazioni è u più forte a logica, più pò aiutà i clienti potenziali à capisce rapidamente l'infurmazioni di a marca è permettenu à i clienti di ricurdà l'infurmazioni chjave di a marca in un sguardu.Ogni imballaggio di u produttu hà l'elementi seguenti, cumpresu u culore di a marca principale, u logu di a marca, u nome di u produttu, u nome di a categuria, u puntu di vendita core, l'imaghjini di u produttu, etc.

L'infurmazione di imballaggio di u produttu hè divisa in trè categurie.U primu stratu di l'infurmazioni: u nome di u produttu, l'infurmazione di a categuria di u produttu, l'infurmazione di funzione, u cuntenutu di specificazione;a seconda capa di infurmazione: infurmazione di marca, cumpresu u valore core di a marca, certificatu di fiducia di marca, etc.;u terzu stratu di infurmazione: infurmazione basica di l'impresa, lista di ingredienti, struzzioni per l'usu.

Ci hè dui nuclei, unu hè u cuntenutu di cumunicazione core, cumpresi u valore core di a marca, i punti di vendita di differenziazione di u produttu, è u certificatu di fiducia principale di a marca, è l'altru hè u core di cumunicazione visuale, cumu si adatta megliu à a marca attraversu u disignu.

A strategia creativa di imballaggio ùn hè micca solu di prisentà i culori è un pezzu di copia, ma di pensà à cumu migliurà a competitività di i prudutti in u terminal per mezu di u disignu di imballaggio.Cumprendu u tonu visuale generale di l'imballu, elementi visuali core, elementi visuali ausiliari cum'è fila, dimensione primaria è secundaria, sensazione di font, etc., struttura di materiale di imballaggio, dimensione, etc.

Basatu nantu à a marca, a categuria, u valore core di a marca, u certificatu di fiducia di a marca, u nome di u produttu, u culore principale di a marca, urganizeghja sistematicamente l'infurmazioni chjave di a marca.

Riassume

Per a maiò parte di l'imprese, l'aghjurnamentu di imballaggio hè l'aghjurnamentu più basicu è cumuni, ma parechje cumpagnie solu aghjurnà in un puntu unicu, solu per fà più bella è classy.Per creà un bonu imballaggio chì pò esse accoltu, avete prima bisognu di seguità uni pochi di passi chjave citati sopra.Solu pinsendu cumu fà chì l'imballu sparghje u puntu di valore più unicu di a marca da a perspettiva di u sistema è l'altitudine di a strategia pò esse pussibule di migliurà a forza di vendita di u produttu à u terminal.

Somewang hà u scopu di furnisce i clienti cù servizii di produzzione di imballaggi cosmetichi unicu.

Somewang facilita l'imballaggio!

Più infurmazione nantu à u produttu àinquiry@somewang.com 

 5

 

 


Tempu di Postu: Aug-18-2022

NewsletterRestate sintonizzati per l'aghjurnamenti

Mandate

Lasciate u vostru Messaghju